detta skrev jag igår innan dator gav upp..

Gårdagen blev superme!! God mat, mycketr godis, singstar, sanning och konsekvens och väldigt bra sällskap, kan det bli bättre!?! Efter tolv någon gång åkte malin h o fisan hem, så då blev det malin anton o lina kvar. När vi hade lagt oss efetr tvåtiden så låg vi och samtalde länge, vid fyra bestämde vi oss för att sova, och då hade vi förlorat malin som blev hämtad mitt i natten för hon skulle till gävle idag, den lilla knäppisen;) SEn måste jag bara tillägga att jag har nog världens smartaste katt, när vi hade lagt oss igår så hörde vi ett mjau, gikc ut o kolla i köket , ingen katt, då kikar jag ut genom mitt sovrumsfönster, där sitter min lilla Trolle!! Öppnade fönstret och han klarade att hoppa in, och det är ganska högt upp..

Idag blir nog inte sämre, ska snart beege mig till Trönbyn för att åka pulka o grilla korv med laget. Ska bli så roligt!! Sedan svidar vi om och kör till stan, käka åizza och spela spel ska vi göra är dte bestämt. Låter det inte trevligt att få spendera resten av dagen med ett gäng knäppa gotjejer!?!


kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0