Ja det blev som det blev

Jag ligger på latsidan och uppdaterar inte särskilt ofta måste jag tyvär erkänna, men det är smällar man får ta! Julen är över och det blev inte någon riktig juk direkt, slutade med att det blev jag pappa o Ida. Mamma låg i magsjuka så ingen vågade sig hit.. Men det gick väl ändå, fick några fina julklappar, en sodastream, smycken, hudvårdsprodukter, smink och lite sånt, det tackar vi inte nej till=) På nyårsafton blev det finmiddag hos miss Blad med flickorna för att sedan fara ut till Söderala på fest där jag var till 23.40, då tog jag och en Sara en taxi till stan för att se på fyrvererierna. Kvällen avslutades på gm  innan jag till sist tog bussen hem halv tre. Sen har jag också hunnit med att spela km i futsal, där vårat lag slutade på 4e plats, inga bedårande insatser bjöds det på från våran sida, jo Malin målvakt förstås, hon är nog bäst. Blev utsedd till bäste målvakt, 'är det för tredje gången kanske??!  Gävle har även besökts ett par gånger, och då blev det jeans, tröjor, koftor, mascara o andra onödiga saker, som det ska vara med andr ord=)

Nu ska jag ta och hacka lite grönsaker , får finfrämmande ikväll, ska nämligen ha pyjamasparty"! Hur mysigt låter inte det?!? Vi ska äta tacos och psoppa i oss massa godis och kika på film. Sen ska vi tränga ihop oss på sängar och madrassser. Ska bli jättetrevligt.
.

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0