Still at school..

Ja då sitter man här, helt frivilligt, slutade förvisso för en kvart sedan, så så stor pluggisvarning är det inte. Jag ska vänta på A, eller Angeliqe som hon också kallas. Solning står det på hennes schema och sen blir det middag eller fika, tror kansk att god kaffe smakar bättre.. Sen måste jag bara påpeka vilket pucko jag är som tar en kort tunn skinnjacka och skuppar mössa idag, bara för attdet skulle börja snöa så fint, fuck!! Men jag klarar mig nog, tålig liten flcika som sitter här just nu=) Ikväll blir det träning också, ska löpa och träna armar hade jag tänkt, blir nog mest löpning på bandet skulle jag tro! NU, åter till mitt studerande!!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0