Sunday

Det enda vettiga jag gjort idag är väl att jag har tränat, nu sitter jag och försöker plugga lite, alla uppgifter vi fått i samhäll A måste vara inlämnade senast på tisdag, så måste sätta lite fart nu känner jag.. Annars så had ejag det väldigt trevligt igår och i fredags. Kan ju börja med fredagen då vi fick middagsgäster, Torbjörn o Gudrun, Astrid o Gösta. ja ni hör ju på namnen och kan lista ut åldern. Men vi hade det väldigt roligt,, vi spelade spel och pratade! När kvällen närmade sig sitt slut så hade vissa fått i sig lite mycket av det goda och blev ovanligt pratglada och lite dirty i kanten om man säger så. haha
Igår lördag så var jag till Lovisa och johan med charlie, ida och fredrik. Vi åt, kkade på film och så spelade vi med andra ord och skrattade, kom inte hem förrän framåt 1, kvällen had evarit helt perfekt om det inte hade varit någon som blev sur o grinig över en barnlig sak.. Men det är smällar man får ta;) Nu ska jag försöka mig på ekonomiuppfifterna igen, såå himla tråkigt, höjden av tristess, och det menar jag verklige!!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0