Lugano

Först vill jag säga att helgen i Stockholm blev bra tillslut trots några incidenter.. Här i Lugano har vi det mycket bra, när vi kom hit igår var det nästan 30* varmt men det övergick till världens åska under natten och jag var jätterädd! Läjlig som jag är.. Det regnade imorse óch sen har det varit av och till, ska bli någon dålig gad underveckan men för det mesta sol om man ska lita på prognosen!!
 Ikväll har alla flickor suttit här i våran lägenhet och haft det mysigt, Madde Lina Angelica o Frida drog vidare för att ta ett glasute, men jag var nöjd och sitter nu själv här "hemmA".. nU Ska jag duscha och läsa i en av mina böcker som jag köpte på Arlanda, verkligen en bra bok av Åsa jinder. See Yaaa

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0