Snart är det dags=)

Nerös kan jag inte påstå att jag är, men på någon vänster vill jag inte riktigt åka. Samtidigt som jag längtar enormt mycket efter att få se Schweiz och Italien och förhoppningsvis det tropiska vädret. Jag åker ju på stipendieresa till Lugano på söndag och blir borta precis 3veckor, kommer hem den 28e. Jag missar både min systers student och resterande del av fotbollssäsongen innan uppehållet i Juli. Men som sagt ser jag fram emot det väldigt mycket också, tänk vad mycket roligtv vi kommer att vara med om. Jag har Angelica, Lina, Ida och flera andra med mig som kommer förgylla min tid därnere. VI kommer sola, shoppa, se oss omkring och kanske partaja lite=)

tordag åker jag med Charlie och Ida ner till Sthlm för att se Bruce Springsteen, vilket kommer bli helt underbart, nu hoppas vi på fint väder eftersom konserten är på stadion. Därifrån åker vi hem på lördag, så vi ska hinna med  shopping och mysiga middagar. Så det blir lite stressigt att fixa allt på lördagkväll när jag åker på söndagmorgon. Måste trots allt planera inför 3veckors vistele i ett land som både kan vara varmt ocg soligt som det kan vara kallt och regnigt... Så nu måste jag packa lite och kika om något behöver tvättas.
bruce
Visst är han läcker?

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0