Less på inget, less på allt

plugg plugg plugg.. Hur planerar lärare egentligen?!?! Som vanligt är det vääldigt mycket som ska in innan vi slutar och jag orkar inte.. dessutom slutar jag en vecka tidigare än alla andra, för Först ska jag till Sthlm på BRUCE SPRINGSTEEN=D sen åke r jag på stipendieresa till Lugano. Det är verkligen två sakre jag seer fram emot. Lite taskigt att jag missar min kära systers student, det känner jag lite ångest för, och lite lindrigare är att jag missar massa fotboll här hemma. Förmodligen den otroligt spännande matchen mellan Trönö och Team Hudik i DM, jag vill vara med och spela=(

Tur att det finns guldklimpar här i livet med, mina fräna vänner som förgyller mina dagar i skolan, god mat och sötsaker!! Idag gjorde jag en till kladdkaka och en bit med underbart god spraygrädde:. TUR att det är träning ikväll igen..;)



me

En oerhört vacker bild på mig själv från veckan i Ramundberget i påskas, den bjuder jag på;)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0