Livet leker må jag säga


Sista april var en kanonkväll, hade underbart roligt=) Den slutade som den slutade men inte lider jag för det inte, jag hae enbart kul!! Under helgen var Hanna hemma, så vi var ute i stugan o myste och så kikade vi på fotboll och grillade, kan det bli bättre? På söndagen åt vi tårta hos vår kära Angelica som nu blivit stor, så snart kan vi åka runt med henne som chaufför!! Veckan som var gick otroligt snabbt så svisch sa det bara så satt jag och Hannapå Simons och Angelicas 18årskalas  i Söderala, otroligt bra kväll tycker jag, vi hade askalaskul=) Dessvärre var den stunder under denna helg som vi kan glömma, fölusten mot Bollnäs i lördags tex, usch.. Men life goes on you know! Nya tag till helgen..

Idag har gått snabbt, började med sovmorgon, sedan svenska, tidig lunch och Sex o Samlevnad uppe på Staffan, HAHA! Slutade tidigt så då gick jag  Linisfinis och Matildus ner på Furan för att ta en fika i solen, det kan man unna sig ibland:) Ikväll är det träning med Fredrik, vår nya tränare från Iggesund, tycker han är riktigt brA,.. hAN har många nya och väldigt bra idéer, men det är lite svårt nu i början, men det går framåt hela tiden=)

Livet leker, det gillar vI=)


bla

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0