23.19

Nu är det kväller, klockan är mycket, jag är trött och jag ligger redan i sängen.. Underbart. Soooovmorgon imorogn också, resten av klassen är lediga men Idrott B kl 12.30, dykning på schemat för andra gången u, kanonkul !
Klar med dykningen och efetrföljande tvagning vid fyratiden kan jag tänka mig, då snabbt hem o hjälpa mor med middagen hon ska servera sina gäster=P Ska bland annat göra tsatziki, tror ni kommer kunna hålla mig ifrån den? Nejnej och åtre nej..!! Sen får vi se vad jag gör, vill inte itta här med en gäng 40taggre,(minst 40). Men på lördagen måste jag ju befinna mig på träningen klockan tolv, så det är det som ställer till problem när jag ska bestämma vad jag ska göra på fredag.. Sen på lördagen ska familjen bränna ner till Gävle för min kusin Annas 40årskalas, ska bara äta tårta hemma hos henne tror jga. Har iaf köpt en orkidée och gjort ett hjärta som vi ska sätta i en Hjärtan på tråd, komer bli jättegulligt.. Sen får vi se om jag joinar barnbordsfesten inne i stan med mina lagkamrater som inte fyllt 18år än, det beror på hur sent det blir och om jag hittar på något annat. Söndagnen blir lugn med julmarknad i Ljusne för att kansk eköpa lite småplock till pyssel. Gr8, kommer bli fint=)
Godnatt

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0