23.52

Idag har varit en... rolig. dag=) Sovmorgon, med blomstershopping med madre och hennes kompis! Spenderade drygt six hundres swedish crones. Wonderful! Blev några små filthjärtan, en Hjärtan på tråd, tre vita blommor och två vita amaryllis med handgjorda krukor, o lite annat, det är så mysigt med att shoppa. Sedan blev det hämtmat i Thaivagnen för att sedan bege mig mot Hällåsen och dykning med Idrott B, kulkulkulkul! Tog en biltur maed Malin efetr det och sedan bussen hem. Väl hemma bev det tilla att packa upp väska och sedan börja med maten på en gång, förrär blev Tsatziki, grekiskt bröd o en goood tomatsallad! Jag ska nog bli mästerkocken Olivia när jag blir stor!
Kvällen har bestått av att serva middagagästerna som fortfarande sitter och kacklar där ute vid bordet! Men ack så sköna dom är, tre speciella herrar med tre härliga damer vid sin sida.. Hihi, jag njuter av deras sällskap, för jag har suttit där bredvid och pysslat, gjort 4ståltrådshjärtan ikväll, två till tändsticksaskar o två till blommor. Vackert is the word! Nej nu ska jag återgå till pysslandet, för att sedan åka o träna imorgonbitti, eller ja, klockan 12.
P U S S H E J

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0