Dax för drogavänjingningningding

Jag har ett beroende, som både jag och folk i min närhet lagt märke till och nu börjar det bli allvar. Min kropp har börjat säga ifrån och suget efter just detta växer sig starkare för var dag. Flera gånger om dagen måste jag ta detta gift, på direkt på morgonen, på kvällen och flera gånger under dagen... JAg är totalt sockerberoende, främst av läsk och choklad!! Jag måste ta min familj till hjälp med att det inte ska finnas några sötsaker hemma, men nu börjar mamma bygga upp ett lager med Julmust, sen bakar jag ju massor av gooda julkakor.. Det kommer alltså inte fungera. Men en sak ska jag klara, att inte köpa choklad i skolan, jag gör det nästan varje dag. KATASTROF!! Sen ska jag på tandläkarlärlingens order sluta med läsk. Om det finns i kylen tar jag lite direkt när jag kliver upp, och diekt när jag kommer hem. Senast idag skedde detta fenomen. Coca-cola frå söndagsfikat i kylskåpet, vilket innebar en liter rätt ner i strupen under dagens långa lopp, en Center i skolan och massor av kakor som jag bakat idag.. Please help me! Det som är värst är att jag inte blir tjock av det, utan det kommer äta upp mig inifrån. Det vore mycket enklare om jag började bli fet, för då skulle jag bli tvungen att sluta med denna drog, som jag älskar över allt annat på jorden. För fet, det vill jag då inte bli. Så nu kommer denna blogg handla om min kamp mot mitt drogmissbruk, för beroende det är vad jag är!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0