Kakorkakor

Har nyss fixat klart mina älskade kolasnittar a la Olivia, supergoda! Så nu sitter jag och smaskar i mig dom medan jag kikar i min nys bok, Kom igång med löpning , fick den av mamma från något jultidningsförlag. Det står allt möjligt roligt i den, kost, träningsprogram och alternativa träningar. En bra bok med andra ord. Ska snart packa väskan för att åka iväg på träning också, skönt att vardagen återgått till det normala, nästan!! Fotboll har allt, lagkamrater, konditionsträning, styrka, koordination och L Y C K A! Det är så roligt. Men får se idag då, har hört att det hade varit jääättemånga nya yngre spelare på träningen förra veckan, och då fick vi så lite speltid. Men vi behövde folk, och folk det fick vi! Får väl se hur klubbarna löser detta lilla problem..
jj

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0