Like a virgin

Nu har jag tagit oskulden av Julmusten för i år.. Satt och småpratade med Micke och blev jättesuge på Coca-cola, men då nämde han Julmust, och då kom jag på att mamma håller på att bygga upp ett laget av denna underbara dryck,, så då hämtade jag in en flaska. Sitter nu här och pluggar litem försöker att inte lyssna på pappas tvprogram, nämligen TRAV. Smaskar i mig mandariner/clementiner och dricker julmust, Wasas såklart.

kanske en liten kommentar?
Postat av: RobBAN

Finns inget bättre än Wasas julmust, dock finns ingen julmust i norge, bara julebrus som smakar som en blandning av fanta och sprite. yippie!

2009-12-08 @ 21:08:30
Postat av: Anonym

Åh, det lät spännande!! =) Men jobbigt att inte ha någon riktigt Must...

2009-12-08 @ 23:23:03
URL: http://oliva.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0