Monday

Helgen vr kanonkul och i torsdags konstaterade jag att jag kan nästan allt, och att jag är bäst. Nej men mina vänner tyckte jag var duktig iallafall, för jag ledde yp hela passet själv. Jag höll i all aerobic o lite av styrkan, det var ju jag som försökt lära min grupp, så jag kunde liksom allt. Men det var roligt, lite synd att jag inte kan klara av att stå "åt fel håll"; med ansiktet mot de som följer my moves, för då  måste jag göra allt åt fel håll, så ga stod med ryggen emot. Men det gick bra ändå, gjorde vissa tabbar men det händer även den bästa, och med tanse på att det var mitt första pass var det nog godkänt!! På torsdag ska jag och the other half instruera i boxercise, kommer nog bli kanonkul. De som tränar har fått lämna önskemål och de hade bland annat med box, s det känns bra=)
Helgen spederar jag uppe i Hede med älsklingshanna som hämtade upp mig med två små pojkar på fredag eftermiddag, hon hade nämligen varot hem o lämnat bilen för lagning, o då skulle Samuel o hans kompis hämta upp oss här i TRönö. Vi har haft en  l u g n  helg kan man säga, mycket tv, mycket film, mycet godsaker och fantastisk sällskap!!  På vägen upp stannade vi och åt på en restaurang i Järvsö, för min del blev det friterad kyckling, och gud så gott det var!! När vi kom upp tll Samuels hus tog vi några ölar, för att sedan kolla läger ner' på byn. Var inget jättedrag men det var trevliga människor iallafall, jag har konstaterat att det finns snygga norrlänningar också. Haha.
Men i fredags dök vi med idrott b också, kalasbyxa vad roligt det var, inte alls svår heller. Förutom att jag inte kunde sjunka till botten förrän jag fick i lite extra vikter i västen. Vi simmade i dykbassängen och tog lite foton, kan kanske lägga ut dom senare när jag fått dom av min lärare=)
Kan man tycka om en .....  bla bla? hihi

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0