R U B R I K - olivius reflekterar

Varför måste man alltid ha en särskild rubrik? Varför vet jag inte hur man gör klickbara bilder? Varför har jag så tråkig design?
Varför är ett viktigt ord här i världen, tänk vad mycket vi annars skulle missa om vi inte kunde fråga varför!! Våga vara frågvis! Men det finns väldigt mycket som vi inte får, kan eller vågar fråga också. Sådana frågor är ofta djupa, konstiga eller förbjudna, det kanske inte ens finns något svar. Till exempel som frågan "Hur stort är universum?". Jag blir helt absurt irriterad på att det inte finns några svar på dessa frågor, varför finns dom då liksom?? Jag kan inte sluta tänka på hur stort just universum är, så jag ser en framtid som rymdforskare framför mig. Men great, då har jag en förutbestämd framtid efter gymnasiet.
Det går inge bra för mig just nu, jag orkar inte plugga.. Det är roligare att leta musik, hålla sig uppdaterad på facebook och prata med kanonkula människor!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0