Saved by the Bell

Jag har blivit nykär, i en mycket gammal skönhet, nämligen Backyard Babies låt Saved by the Bell, . Lyssnade på den mycket förut, men sen tappade jag bort BB ett tag, men nu är de tillbaka i mitt musikbibliotek igen. Listen to it!!
'
Fjärde passet med Teleperformance avklarat idag också, tråkigt att det knappt är några som kommer.. Men det är ändå jätteroligt! Spinning stod på schemat idag iallafall, Sannapanna och Matildus som höll i microfonen idag, blev ganska svettigt om man säger.. Vår lilla stamkund älskar nog oss, för han har kommit alla gånger hittils, och kommer nog att göra det också.. Han tar i allt vad han har och han är den enda som duschar på plats, lite gulligt sådär. Apropå dusch så passade jag på idag och duschade medan vi väntade på honom, och då kom Lina på den briljanta idéen att hälsa på med kameran medan jag stod där. Det gav många skratt sen.. Hahah, Facebook next eller vad säger du Lina? ;)
jjjjjjlinis
r är hon min lilla fislisa

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Haha! Ohja, och inte bara FB kan du tro ;)

2009-11-29 @ 13:23:59
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0