Sugar sugar

Nu sitter jag och smaskar i mig en uuunderbar kaka, som jag gjort i långpanna. Saffran inuti och glasyr ovanpå, så saftig och good! Fick den av fröknarna Malmsten som verkligen rekommenderade mig till att provbaka den, och inte sade jag nej! Nu väntar jag på Sanna som ska plocka upp mig härute, vi ska ut på äventyr. Vart och hur vet jag inte, men hämtad ska jag bli, om ett tag. Spännande.
Det där med med att påbörja avgiftningsprogrammet har jag lagt åt sidan ett tag. Klarar nog inte av pressen som det skulle innebära just nu. So give me a big box of candy please. Ska bli! Inhandling av dessa godsaker står självklart  med på schemat för kvällen..
Good Evening People!

kanske en liten kommentar?
Postat av: t a k a i ♥

HEJ SÖTNOS! ^__^

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? :*



Och du är förresten inte intresserad av att beställa en bloggdesign av mig för 150 spänn? :D

2009-11-28 @ 19:02:34
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: anne

ååh vad gott med kaka :d

2009-11-28 @ 19:25:20
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0