The weekend so far

Dykining igår igen, masktömning och växelandning stod på schemat! Det gick kanon, jag och Malin var nog bäst på  att dela på en "andningsgrej/mask" , det gick jättebra. Tog undervattensbilder, förut har vi bara kunnat ta genom en ruta ut i vattnet och på land, så det vr lite skojsigt. Lite synd att det var en engångs- och inte en digitalkamera, för nu kommer man inte kunna ha bilderna på datorn, men sånt' är livet! Efter skolan tog jag bussen och för äta och kika på film med J. När vi väl kommit överens om ,eller kunnat bestämma oss om vad vi ksulle äta gick vi till Ica för att handla, och då finns inteTandooripastan, kryddan till kycklingen. Så vi fick krydda så gott vi kunde själva, blev gott tillslut iallafall, trots att vi inte hade någon sås. Sen säger jag bara Alvin an d the Chipmunks, hahha. Störtskön film, jätterolig och verkligen en feelgood-movie! =) Imorse blev det träning, eller imorse var väl att ta i, klockan 12. Jag älskar nog fotboll tror jag, även fats jag inte är världsbäst, men jag kan ju inte vara bäst på allt. Eller hur? ;)
Sen när jag kom hem har jag tagit det lugnt, pysslat lite med "dörrkvastarna" och blivit 250kronor rikare, inte dåligt, och verkligen välbehövligt.. Plånboken gapar tom och snart eller nu börjar det bli dags för att köpa julklappar!! Panik.. Nu väntar jag på att Sanna ska höra av sig, vi ska ut på äventyr ikväll, hoppas att det inte blir något spökhus med pojkarna, mitt hjärta klarar nog inte av det.. Gaah.

kanske en liten kommentar?
Postat av: J

Tack för en jätte mysig helg! :)

2009-11-28 @ 19:39:19

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0