Vet ni att det är tisdag idag?

vilket innebär att det är mindre än två veckor kvar till advent. Att det är två dagar till vi har prov i Islam, det är två dagar tills jag aska instruera ett aerobicpass första gången, kanske fem dagar tills Hanna hämtar mig,det är 5dagar till vi ska lämna in psykologiuppgiften, det är 43dagar till julafton och 95dagar tills jag fyller år, tror jag=)
Tiden går så snabbt, jag kanske tjatar om det för jämnan, men det gör verkligen det. Jag hinner inte med.
Träningen rullar på på Söderhamnsgympan, tränar minst en gång i veckan, och nu börjar fotbollen också, häärligt!
Nej nu måste jag sova snart tror jag visst, känner mig lite trött må jag säga, och ryggen smärtar.. Ingen ergonomisk arbetsplats jag sitter vid direkt. Haha. Sen måste jag bara säga att jag älskar glögg och pepparkakor med ädelost på! Verkligen.
Puss och kram skumbanan

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0