Igår var det måndag..

..och idag är det tisdag. Igår kväll var iaf fröken Fernqvist med mig och Ida och tränade step pch funk. styrka, jag tror dessa två damer har lite känning idag faktiskt;) Men det gick bra och det känns som om det var bra träning. Något jag tyckte var extra roligt var att vår handledare genom projketarbetet bett oss att ta reda på hur vi vill vara som ledare för gruppen vi ska träna, kan berätta mer sen, och jag har hittat min förebild. Trodde det var Rakel som vi hade i idrott och hälsa a, men hon som ledde styrkan igår var helt outstanding, jag satt och log med henne samtidigt som jag gjorde övningarna. Det lyste om henne. !
Nu ska ja iallafall iväg till skolan, börjar egentligen precis nu, men glömde plånboken hemma när jag gick till bussen imorse och hann inte p den sen. Pappa skulle kika efter den och komma ner till bussen, men han hittade inte plånboken, med ursäkt att den såg ut som ett pennskrin. HAHA. Ja så nu ska jga iallafall åka med busssen som går om en kvart, och då ska jag till skolan och skriva ett historiaprov, jippie. Hiihi. Fint väder var det idag också, soligt och fint, skönt för dom som redan börjat älgjakten. Dessutom var det lite snö på backen idag, så fint och  mysigt..
Klart slut!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0