Jag älskar..

Jag älskar fredagar. Dom är hur underbara som helst!! Finns ingen dag som är bättre än just denna dag. Börjar dagen med en idrottslektion, sedan följer 2.5timmars vårdlektion med eget arbete(Oftast). Slutar tolv och om jag inte springer till tolvbussen så kan jag strosa runt på stan', kika i blomsterbutiker och köpa kläder. Jag älskar interflora, blåklinten och finess. FIna blommor, krukor, ljus, och olika dekorationer eller mindre inredningsartiklar. That's my life you know! Vill bara köpa köpa och köpa, och ibland så slinker det ner någon liten pryl eller växt och plånboken lättar. Då blir mamma inte glad. "Olivia, Vi har ju redan så mycket kraffs!" Vadå kraffs säger jag då, man måste ju variera sig, eller vad säger du? Sen vill jag byta ut alla hennes olika gamla fula saker, men jag har insett att det inte sker under en vecka. Jag har arbetat under flera år nu med att försöka få till ett ljust och lantligt romantiskt hem, men jag lyckas aldrig! Jag får helt enklelt vänta till jag får ett eget litet krypin =)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0