Nu é det kväller!

Ska alldeles snart ta och vandra mot min stora sköna säng som väntar. Kanske tänder ett litet ljus och läser en stund först. Såå mysigt. Har hunnit med att plugga lite nu på kvällskvisten, har ju en religionsuppgift som ska in på torsdag, ajaja. Fast vår lärare är pappaledig 10dagar så vet inte om han är stenhård med inlämningsdatumet.. I vilket falll som helst så har jag bland annat tre skriftliga diskussioner som ska skrivas på idrott b med, och apropå Idrott B. Jag är less... Kommer jag stå ut ända fram till majmed detta, spektakel. Jag trodde idrott b var mycket seriöst och mycket träna och leda, men det mesta tycker jag är lek. Sen vet int jag om det beror på min inställning, men så fort hårdträning kommer på tal så suckar resten av gruppen. Men snart ska vi få dyka med tuber iallafall, något att se fram emot..
Vad vill du? och vad vill jag?

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0