Sunday always comes late...

Nejdå, denna söndag känns bra. Riktigt bra. För jag är ledig från skolan imorgon, jiho. Då kanske jag ska jaga älg, ute i skogen. Det är lite roligt att sitta där, fika och hålla öronen spända för att lyssna efter skall och knakande grenar. Fast jag  vet inte om jag vill vara med och skjuta en älg, lite synd om dom.. Fast känns ändå bättre att äta vilda frigående djur än en fängslad gris till exempel..
Så igår kom hela jaktlaget hit, nejdå. Mina två farbröder, Oscar (kusinbarn) och Mats som ör min kusin, alla utom farbror evert jagar, så dom kommer väl snart he och ska ha mat. The whole gang äter nämligen här hos oss, lite jobbigt och lite roligt på samma gång!! =)
Sen måste jag försöka ta itu med alla läxor.. Uscha, DISLIKE!!!!!

kanske en liten kommentar?
Postat av: - - K A R O O F O T O - -

fin blogg! :)



förresten, glöm inte bort frågestunden!

http://karoofoto.blogg.se/2009/october/fragestund-pa-bloggen.html

kram

2009-10-18 @ 16:02:42
URL: http://karoofoto.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0