Sunday bloody sunday

Gårdagen blev, ja , LYCKAD!! Var nyker om man bortser från lite bål och middagsdrycken. Jag har verkligen underbara lagkamrater!! Vi åt, pratade minne och kikade på fotbollen. Fy skam Sverige.. Tur att vi har Zlatan (Ullis) i laget iaf =) Vi lekte även en lek, White Elephant, en byteslek osm leks kring jularna in America. Alla skulle vi ha med oss ett smycke i ett fint inslaget paket. Sedan fick vi ett varsitt nummer och nummer ett fick börja med att öppna ettt paket inför alla, och vara jjätteglad över sitt jättefina halsband. Nästa person fick  välsa om hon ville sno någon annans smycke eller öppna ett nytt paket, jag fick två jättefina smycken, men dom fick jag icke behålla. Slutade med att jag fick ett barnhalsband kan man säga, en jättekort silverkedja med lila pårlor på.. Hihi. Vi åt tacosoppa och åt massor av chokladsnask till efterrätt. Blev även guidade i Annikas Walk In Closet, GIVE ME säger jag bara. Hur mycket kläder och skor som helst, väskor och smycken fanns det oändligt mycket av. Sån' där vill jag också ha.. =(     När "dom vuxna" skulle vidare mot stan och krogen gick vi "barn" till Strandman och kikade på skräckfilm, jättemysigt.. Vi har även hunnit bestämma att den 6enovember är det barnbordets tur ... Me like a lot=)
Nu ska jag iallafall försöka klä på mig och sätta mig med mina studieer, religion  och historia står på schemat..
Får se om jag ska åka iväg och se klart på en annan skräckis ikväll, Barnhemmet, beror på om jag har skjuts och så, lite besvärligt är det alt att bo ute i Trönöskogarna, men gud så fridfullt!!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0