Vad är det som går och går och..??

Jo tiden, det går så snabbt att jag knappt hinner med att andas nu för tiden. Över en vecka sedan jag skrev och det har hänt sjukt mycket. Jag har pysslat, fikat, haft myskväll med Sanna, hon har fått körkort, lovet är slut och jag har inte pluggat ett dugg. Varför undrar både jag själv och andra. Jo för jag tycker det är mycket roligare, mysigare, häftigare och mer trivsamt att pyssla. Jag har köpt ståltråd för flera lappar och nu om dagarna är jag ett freak som sitter och snurrar den och trär vackra pärlor på den som utsmyckning. Jag har även sytt ljuslyktor av farmors gamla överlakan, det var ett svårt beslut att ta innan jag fattade saxen och klöpp ut den första biten, och guuuud vad bra det blev. Jag skulle ha lagt ut bilder och visat er om jag orkat och kunnat, men bilduppläggningar är inte min grej lixom. MEn iallafall. Ståltråden har blivit prinsesskronos och hjärtan, oh vad jag älskat denna still! Både rosa och vita pärlor pryder mina ståltrådamodeller, några av dessa hjärtan pryder även tändsticksaskar, tänk vad mycket man kan göra med ståltråd hörrni! Men igår var det iaf tjejkväll på stan' så jag och min käre vän Angelica for till city och spenderade pengar, den blev en väst, trasiga jeanslegings, ett skärp och lite smått och gott. Jag spenderar pengar som om jag vore rik och de växte på mitt äppelträd, men det är också ett intresse som fått mer tid den senaset tiden, mer pyssling och shopping åt folket=)
Pussokramski

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0