Är det tisdag?

Dagarna bara flyger förbi, likaså alla nya skoluppgifter. Känns som jag har ett berg över mig... Sen blir det inge bättre av att påbörjade uppgifter försvinner spårlöst.. Jag blir alldeles matt! Sen fungerade inte streamingen på MacBooken när jag skulle kika på mattec-genomgången, för det var windowsmediaplayerformat, och detta är ju ingen pc... suck.. Men inte lider vi för det inte. Är iallafall ledig från fotbollen nu en månad, så nu blir det egen träning. Gick 2 långa promenader igår, så härligt i det soliga höstvädret! Idag var det desto värre, har inte hunnit med någon promenix, får bli hårt imorogn istället, o fys ikväll innan jag ska duscha.
Nu sitter jag o knaprar på romerska bågar o dricker kaffe med Irishcoffesmak, riktigt mumsigt=)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0