Lördagkväll?

Ja jag sitter här i min ensamhet, helt utpumpad, trött som sengångareen Sid! Ska ta o börja förbereda mig inför min skönhetssömn, klarar inte av att hålla mig vaken.. Är ensam hemma dessutom, Ida o Chals är på fest, mamma på middag o pappa på dans! Aktiv familj jag tillhör- Själv spelande jag matck tidigar eidag, villket slutatde med förlust, men det var mot seriesegrarna! Så säger grattis till dom, och lycka till i division 2, HAHAH... Känner mig nu lite dum när jag sa att jag kunde ställa upp på en div4 match imorgon må jag säga, men det var så lite folk både idag o imorgon,så jag gjorde ett fulbyte så jag kan spela imorgon=) Ska bli kul att spela i div 4. Har bara gjort det 1gång i år, o det var när jag o Jempa hade varit sjuka så vi fick spela mot Bergvik.. Tror att både  hon och jag spelar imorgon också faktiskt, hon kunde inte var amed idag.. Ska bli roligt fast kommer väl vara trött sen matchen idag.. But  I will do my best, probably=) Nej nu ska jag ta och göra min dejt sällskap.. His name is John!
Sleep well

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0