Hemma igen

Borta bra! Men hemma bäst. Skönt att sitta på samma gamla stol och titta i samma gamla kylskår igen. Men det har varit skönt där uppe också, i det hälsosamma och stärkande fjällen! Åkt längdskidor har vi gjort, flera mil. Men sällskapet är så sega, så för min del går största delen av tiden ut på att vänta.. I fredags åkte vi nästan 2 mil, skulle åka en sväng efter lunch egentligen,men när vi hade kommit en bit på vägen tyckte gamlingarna det blåste för mycket så vi vände hem. Middag på Storhogna hotellet, men LILLA dessert gick loss på 115 riksdaler!!!! SÅ ni förstår nog vad vilken klass på huvudrätten det var. Desserten var iallafalla blåbärstiramisú med kaffasås, smarrigt värre säger sockerråtten som sitter bakom skärmen.
Igrå, lördag, åkte vi cirkus 2.5mil, jag har lite träningsvärk kände jag nu när jag klev ur bilen efter en tre timmars lång resa. Är hemma nu, hunnit packat upp och ätit, nu väntar jag på träning. Ska väl knyta på mig betongskorna tror jag, otroligt lätt i benen idag =P
.
Sis' är i Thailand, undra om hon tar sig hem till på lördag. Aja, den som lever får se
Ha det bäst

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0