Jag är för gammal för att bo hemma..

Eller så är min mor helt störd i huvudet som tror att jag är 12år och måste ha hjälp med allt och inte kan få ha någonting privat. Jag orkar inte med henne... Så fort hon kom hem från jobbet idag förstördes min tidigare så underbara dag. Det första hon slänger ur sig är " Varför tog du ut 150:- på Ica igår?!?" i en äckligt spydig ton. Det har inte hon med att göra, men hennes anledning var att hon skickat med mig 50:- till mat, men hon är totalt störd i huvudet, för det var inträde på fotbollen också kära mamma, o jag kanske ville ha något annat en någon ynka liten hamburgare för 50 spänn på en hel dag.. Men inte då, lägg dig i allt du så ska du se att jag bryter ihop snart. Huvudvärk är vad hon ger mig. IDA KOM HEM!!!!!    Jag orkar inte mer.

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0