Less på inget less på allt

Känner mig allmänt less.. Imorogn åker jag till Hanan vare sig det snöar eller inte. Nu ska jag fundera över livet, gråta till P.S I Love You och tröstäta ost o kex. Sen ska jag aldrig mer bosätta mig permanent på landsbygden. Less är ordet. Less på min mor är jag också.. Lägger sig i allt och är bara så ..... irriterande. Sis åker till Thailand på torsdag, så blir sista kvällen med henne ikväll. Love you sis. Kommer ju att sakna dig, när vi inte ses på nästan 3 veckor. Får jag flytta in till stan och göra vad jag vill snart... Kan inte någon ge mig 1 miljon så skulle allt lösa sig..

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Du får alltid bo hos mig i min lya. Har tillochmed köpt den där grodan vi kollade på presentboden. Så nu är det mer än hemtrevligt :)

2010-04-08 @ 18:07:00
Postat av: karen

hejhej, jag är en utav finalisterna till veckans blogg på bloggen --> www.meelajna.blogg.se

skulle bli jätte glad om rösta på mej ! (:



fin blogg du har ! :D

2010-04-09 @ 12:03:19
URL: http://karengainza.blogg.se/
Postat av: David Hallberg

Solen skiner och hímmlen är blå !

Att vara less är en ursäkt för lathet, ta tag i skiten och gör det du vill och ska ! =D

2010-04-11 @ 11:26:57
URL: http://hallbergsnakna.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0