Schliiitet..

Jag ska bli nykterist och aldrig lägga mig senare än elva. Det skulle kännas rätt bra just nu iallafall. JAg tar som vanligt hem priset som sällskapets mest bakfulla person, fast jag oftast är bland dom nyktraste.. Det är något som inte står rätt till i min lilla kropp. eller ja, lilla ocg lilla... Apropå det ska jag snart ge ett nytt försök åt godisförbudet, det går bara utför, snart rullar jag fram, och mina tänder komma ruttna bort och Diabetesen närmar sig. SKÄRPNING Olivius...
.
.
Men gårdagen blev lyckad iallafall, förfest med bus och tillugg här hemma, och sedan vidare mot Stadt och den riktiga festen, Hela S-hamn var nog ut igår tror jag! Jag och Sis' fick trvligt sällskap därifrån på nattkröken, vi blev bjudna på mat och sovplats, gr8. Men sen va det någon... Som snarkade som en tok, fick inte en sekunds sömn inatt, men några få sköna minuter imorse då jag låg helt döende medan de andra pratade och stojade glatt. När vi skulle hem GICK vi till Donken, där vi köpte lite frukost och fick sedan lift med Lollis o Freddie hem till Trönö, och nu sitter jag här helt utslagen, trött pga sömnbristen, och ska skriva på projektrapporten och äter godis.. Måste nog ta en powernap om jag ska orka med att träna ikväll.

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0