Vet du en saaaak?

Nej inte jag heller.. Ibland vet jag varken upp eller ner, fram eller bak. Allt möjligt sätter min hjärna, och mitt hjärta, i brand, eller lågor kanske man säger. På torsdag är det sista ansökningsag till högskolorna, idag fick jag reda på att mitt första jobb kommer att vara på hemtjänst norr.. Ska sis' flytta till Sthlm, eller blir hon kvar här.. Jag hoppas på båda, för om hon flyttar kan jag inte bo kvar, inte i det här huset iallafall..Känslor var det ja! Hur gör man med såna'? Är jag vuxen och  får bestämma allt nu? Vad ska andra tycka? Hur känner jag? Ja frågorna är MÅNGA!!!

kanske en liten kommentar?
Postat av: David Hallberg

Dags att flytta ut och bygga upp och om på nytt =D

2010-04-14 @ 20:59:59
URL: http://hallbergsnakna.blogg.se/
Postat av: Olivis

Ja det är nog så.. Är det fräsch där ni bor, hyra? =P haha

2010-04-14 @ 22:59:13

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0