Snöstorm..

När ska det sluta snöa? Börjar mer och mer tro på min käre Morfar som bjudit hem oss på midsommarafton, vi ska åka pulka i hans lilla trädgård på bergbacken.. =D Haha. Jag vill inte att det ska vara snöstorm på min födelsedag, och den är imorgon.. Snälla Gud, låt det sluta snöa.. Amen. Jag tänkte att efetrsom det nu är snöstorm, kanske inte alla kan komma hit med alla presenter, så ni kan skicka dom till
Berge 538
826 95 Trönödal
Min önskelista består av
.
17 saker att ge till Olivia:

iPhone
Mac Computer
Löpardress
Joggingskor
Träningsskor
Träningstights
Sängkappa
Underställ
Hårinpackning
Hårspray (en särskild sådan)
Schampo+Balsam (särskilda sådana)
Grå jeansleggings
Googles
Svarta jeansleggings
Presentkort ( Stadium, Intersport, Sia)
Jacka
Sporttop
Tackar på förhand för fint inslagna paket

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0