At home

Snart dags för att byta om till träningen på Dinahallen, det lär ju ta sitt lilla tag. SVinkallt är ordet! Dagen har varit ganska okej, började 09.45, och vid 10.30 for jag och Maddis till Vågrbroskolan med Monica och Birgitta för att marknadföra vårt program, gick ju sådär. Det fanns ju för sjutton inga ungdomar där ute i korridoren.. Efetr detta blev det en fika på Waynes ,med alla 4flickcor, jag satt kvar med Lina och pratade ända till min körlektion 15.20. Jag har lyckats boka in nästan varenda körlektion mitt i rusningstrafiken, kan vara både bra och dåligt.. et blir så mycket att hålla reda på, Kent föreslog att jag skulle låna hans glösögon, och det låter ju bra, gör det inte ? Nu har jag käkat mos och körv, ska väl sätta mig medplugget nu, så jag slipper tokplugga imorgonkväll. Ojdå, tänker ni! Jag med, jag ska kanske börja ta itu med alla uppgifter i tid! Får se hur länge jag lyckas. Ungefär lika länge som med mitt nyårslöfte... hihi.
.
.Bara för att jag älskar bilden! =)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0