Hur var det nu då?

Jo jag lever vidare, ett ganska roligt liv för tillfället. Om man bortser från den sista terminen på gymnasiet..Beslutsångest, skoltrötthet och lite till sätter lite käppar i hjulen. Men snart blir även lilla jag myndig och då kommer allt bli mycket bättre! Om det ändå vore så väl.. Något jag älskar för tillfället är träningen, fotboll, idrott, friskvård, gym och promenader!!
så här har min senaste vecka sett ut, ungefär iallfall, minns inte vad jag gjorde på onsdgane till exempel! Hiho
v2
mån.Gym 60 min. Promenad 80min
tis. Volleyboll 60 min. Fotboll inomhus90min +4km löpn
ons. minns ej
tors. Gym 60min , Fys, 90min
fre. Gym (active med Linis) 100 min
lör.Fotboll inomhus 90min+ 4km löpn
sön. Promenad 55 min





..
DDen här veckan har inte börjat sämre, igår var jag på gymet på friskvården och idag var jag där  på håltimmen, sen hade jag Idrott B.Igråkväll jade vi även vår första fotbollträning i Dinahallen, med konstgräs. Var lite ovant, och ett litet minus var att jag vred mitt stackars ben som nukan ha ont ibland.. Ajajaj...Nu ikväll har jag mammsen och Iids tagit en promenad. Dessutom har jag varit ganska duktig när det gäller godis och läsk! I fredags tog jag en loka till buffén på Cfl, jag har inte köpt en enda PLOPP sen vi började skolan. Bara det är ett riktigt stort framsteg!!!

..
Nej nu ska jag ta och packa ihop, datorn sitter på laddning i sis rum och hon ska ju upp tidigt, så Toodiloou så länge!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0