Så där underbart snuvig

Trodde jag skulle klara mig detta lov, men icke!! Snoret rinner, det kittlas i halsen och jag nyser som aldrig förr. Träningen igår var nog inte det smartaste jag gjort... Hade en väldigt trevlig dag igår, for in till Linis, var så längesen känns det som! Vi gick på bandy, åt god middag och sen bjöd vi in oss själva till Lars och emil där det blev filmtittade och ostbågsätande, de andra åt popcorn och chips;) Pojkarna dumförklsrade oss för att vi missade några oviktiga detaljer i filmen. Var meningen att jag skulle åka hem med syster igen, men hon blev kidnappad av Karin och ERica, de skulle ut på galej!! Haha. Så tog 00.25bussen hem, och vilken trevlig liten promenad det blev så där på kvällskvisten, alldeles ljust ute..
..
..
Nyårsafton var totalt outstanding, bäst hittils, ahha=) Var ute i Ina på middag med järngänget, sedan tog vi bussen till staden, där Backis Karin och jag sprang mpt fyreverkerrierna där vi  skålade i skumpa!! Bra start på 2010. Sedan fick jag springa ifrån Larin, för hon skulle till Stugsund och jag skulle till Määts. Ååå gud så kul jag hade! Kom inte i säng förrän 05.00 efetr nattkäk och lite film.. Vaknade tidigt morgonen efter.. Jobbigt, men kul men roligt sällskap!! Karin och Erica, de gohönorna, hämtade upp mig och Ida för varm choklad, ostbågar ocg finfrukost! Räddare i nöden!! Vi kom inte hem förrän klocka 15 så där dagen efetr. Men det var så mysigt hos Erica så!!!
....
Nu snart hoppas jag på att morfar ska åka hm snart, så att jag kan åka me in till lilla Angelica, vi behöver verkligen en stund tillsammans nu =) Det var också väldigt längesen.. En promenad och kanske en fika står på schemat!! =) Sen någon gång ska jga försöka utvärdera mitt 2009, kan bli spännande, eller dödstrist. Den som lever får se!
jjjjjjlinis

kanske en liten kommentar?
Postat av: Karin

Du fick verkligen springa som en stucken gris för att komma ifrån mig;) men nyår var fabulous! :)

2010-01-06 @ 15:16:46

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0