Söndag

Att det är skolan imorgon känns inte så lockande.. BLir en lugn dag idag, snart lunch med pappas kusin på besök, tror inte det går en dag utan att vi spenderar ett mål/fika med någon som inte bor i detta hus men som ändå lyckas ta sig in. haha. Hoppas på att syster är sugen på en promenad när hon kommer hem också..
...
Den här helgen har nog varit den bästa på länge, haft det underbart roligt och mysigt med fantastiska människor. I fredags så skulle vi (läs: Sanna Matilda och Jag) fika på waynes, men det hela slutade upp i Matildas kök ute i Norrala, vi satt och pratade och drack te/kaffe flera timmar. Kom hem framåt 22 på kvällen tror jag. Vi hade det så mysigt och det var så skönt att bara få sitta och prata. Lördagen, igår, började kl 13.00 hos Viktorias föräldrar i Trönbyn med pulkaåkning och korvgrillning med laget. jag har världens bästa lagkamrater. Efter 15tiden någon gång började vi dra oss mot stan', vi delade upp oss på olika ställen för att sedan sluta upp hos Viktoria på Norrtullsgatan. Jag och Elin åkte först hem med Lisa och fixade oss, sedan gick vi till restern av flickorna. Vi spelade Buzz, sjöng singstar, hade quiz och beställde Pizza. Vinet flödade för vissa och när "dom stora" som vi så fint uttryckte det skulle till O'Learys åkte vi hem. Jag följde med Emil som var Lisas slav för kvällen, och vi fortsatte att ha kul ända in på småtimmarna. Jag blev besatt av en låt, Ett glas vin med Sanna Carlstedt, Om jag inte vore så oteknisk skulle jag kunna länka låten, men ni får allt leta upp den själv. Tacka vet jag Spotify !! Nu när jag kom hem var det det första jag gjorde, loggade in på Spotten och satte igång min nya älsklingslåt. TAck syskonen Johansson för att ni lyssnar på jäsig musik!!
-.
På återseende

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0