Today is the day

Det kommer mera, det bara öser ner. MASSOR snö. När ska vädergudarna nöja sig? Jag har då fått nog!! Välkomnar nu snart våren med öppna armar. Blev träning idag iallafall, ett pass Intervall på Söderhamnsgympan med Anna Hägglund som ledare, hon är bäst. Sktkul träning, med Aerobics och styrka. Var lite svårt att hålla koll på alla lemmar där ett tag, snurr!! Har även hunnit med fika x2 på Wayne's idag. En på Lunchen med flickorna, blv en Latte, sedan en Morotskaka med Karin innan träningen! Jag är nog bäst!! =) AHhaha.. Imorse på rasten gick jag och Sanna och köpte romerska bågar på Schell, dom är bara fööör goda, I love them,. sen vill jag bo inne i stan, inte någon som känner sig villig att hyra ut en lägenhet åt mig, GRATIS? . Sov gott

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0