Trög dag

Blev inte mycket till träning idag trots mina storslagna planer. Istället för circelträninge på idrott B blev det långfärdsskridskor, på knölig och snöig is. Men det lär bli kul nästa gång. Tänk er en solig dag med en spoald blank bana på en sjö eller liknande, toppen! Efter skolan satte jag mig på körskolan för att ta itu med teorin , gick väl sådär, som vanligt. EFter detta var det meningen att jag och sis skulle träna dubbelpass, Pump och Aerobic, men sis ville hem och jag skulle inte ta mig hem på något annat vis så nu har jag kört lite träning här hemma istället med min egen kroppsvikt.. Dvs situps, dips, armhävningar, utfall osv. Nu sla jag ta och sova också, men först ska jag se till att min påbörjade etikuppgift hamnar på FirstClass ås jag kan fortsätta i skolan imrgon!!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0