Det snöar.. som vanligt....

Men inte surar jag för det inte. Nej här är vi arga på allt plugg dumma lärare skickar på en... Ska snart åka iväg på träning, i DINAhallen, inte totalpepp på det känner jag. JAG HAR BLIVIT LAT! jag erkänner.. Dessutom börjar verkligen ett NYTT jäkla liv idag. Olviia bergman har här officielt slutat med läsk och godis efeter yttre påtryckningar! Fick även tips och råd om att prova Kromtillskott, för om man är ständigt sötsugen och dessutom tränar kan man få brist av just det ämnet. Mer vet jag inte. Så jag gör ett försök.. Det suger i min mage och kliar ända ut i fingerspetsarna!! GE MIG SOCKER! Nej jag ör stark, riktigt stark. Mig klår ingen. SÅ se upp ni där som ska träna ikväll!! Haha. Jag dör, gud vad dryg jag är.. See ya

kanske en liten kommentar?
Postat av: julia

ha en bra dag :P

2010-03-01 @ 19:12:21
URL: http://juulllia.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0