Less less less less och less

Jag har ett litet problem, eller ett ganska stort problem om jag ska vara ärlig!!!! JAG SLUTAR SNART I SKOLAN!!!! Jag kommer aldrig hinna klart. Idag ska alla idrott B uppgifter vara inlämnade, och här sitter jag och tokskriver.. Jag blir arg på mig själv för att jag inte är klar. Men jag får helt enkelt lämna in dom och komplettera om det behövs, det är inte värre än så.Sen så har vi den här förbaskade socialpsykiatrin, ja ni hör ju vad tråkigt det är. Jag har 3.5guppgifter kvar, 2st vg-uppgifter, då ska jag bland annat läsa en hel BOK!, och så en MVGuppgift på allt det, och kursen slutar innan vår valbara kurs börjar, och det är måndagen efter lovet, alltså 2skolveckor ungefär. PLUS att vi har hela arbetsmiljökursen kvar, kommer jag att hinna? Nej. Kommer jag att ORKA???, Nej definitivt inte... Så nu funderar jag på att gå i ide till den 5juni, med en pause med start den 14maj till den 22, för då befinner jag mig i Grekland. Ja just det, vi ska åka på Europaresa genom skolan till den grekiska ön AMorgos och vandra i berg och utföra yoga på stranden. Kommer bli   kanon
Sse själv!
Nu sitter ja och väntar på fotbollsträning, ska ut på grus första gången ikväll, spännande!
see ya!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0