MOnday, late update

Ja då var man vuxen, myndig, stor, gammal ja you name it. Min tionde dag som befälhavare över mig själv, and I like it. Kalaset här blev kanonkul, men mina underbara vänner! Fick även underbara presenter!! =) TAck för det.. KVällen fortsatte in mot stan' och O'learys där resten av kvällen skulle spenderas, men innan vi kom iväg fick vi kämpa för att få loss Mtildas bil som körde fast i Bergesbacken!! 0en kvällen i det stora hela blev perfekt! Om man bortser från snöstormen!!! Jag bjöd på god mat och en välkomstdrink (läs:grekisk sallad, sangria) o alla var glada. Resten av kvällen kan ni läsa om i Olivia Bergmas bekännelsebok ,haha skämt åsido!


kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0