Olivius is now a driver

Körkortet avklarat, igår! O det gick ju galant. Klarade både körning ocskrivining på första försöket, JAG ÄR BÄST! haha. Skrivningen gjorde jag i Bollnäs förra onsdagen, och ingen har vetat om det, frö då börjar dom spekulera i kring när man har uppkörning! Så här är man tyst som en mus.  Känns kanon iallafall. Lite läskigt var det när jag kom hem, Karin hade köpt en skitfin blomsterbukett till mig, men tulpaner i, jag bara älskar tulpaner! När hon o pappa åkte in till stan hade hon släng ut sig "Visst är det väl idag olivia kör upp!", och jag har inte sagt det till NÅGON!! Så när pappa fick mitt sms om att jag klarat det och berättade för K blev hon inte ett dugg förvånad.. Hjälp, liten spåtant det där som kan se och känna framtiden..

..

Har slutat nu iallafall, eller klockan två. Då hämtade vi studentfestbiljetterna hos Chals till på fredag, AFterskitema, kan det vara något! JO det tror jag nog. Kan komma att bli kanon! Nu sitter jag nere på skolan igen och väntar på att Angelica ska sluta, så slriver lite på en uppg. innan jag ska hämta henne uppe på Staffan, fikatime. Var alldeles för längesen nu!

Tack o hej





kanske en liten kommentar?
Postat av: Schön

Men grattis Olle! :D

2010-03-03 @ 21:00:52
URL: http://annaschon.devote.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0