Sista mars

"Ledig" idag. Vi har egentligen fältstudie i kursen arbetsmiljö, men det gjorde jag o Lina klart igår. =) Så nu sitter jag o skriver på projektrapporten o har tråkigt.. Ska göra klart alla socialpsykiatriuppgifter sen, dödstråkigt..
Nu ska jag fixa något ätbart till lunch och sedan kanske fixa något gött, mums. Ikväll blir det möte med laget, och kanske en sväng till Angie.. Beror på om damen är ledig. Sen ska jag hämta min efetrlängtade studentmössa! Jippie. Tänk om den är för liten. Hoppas inte: Oroade mig för balklänniingen också, men den var snarare för stor... Vi har även fixat balbil tror jag, det ansvaret la' jag över på Chals!! Hihi. Nej nu kurrar maggen, måste föda den med något smarrigt!!
Ciao

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0