Tradgardsgatansexton

Idag ska jag följa med Tradgardsgatansexton till Gävle och Valbo. Jag ska inhandla massor av sportkläder, eller ja. Löpartights, underställ, skiddress, pannband och kanske kanske kanske en snygg adidasjacka =D Vi får väl se. SKa inhandla lite stufffffffs på IKEA också, där det verkar som om tradgardsgatansexton ska spendera hela sin månadslön. Kommmer bli en kanondag, det känner jag på mig.
.
Förrestene har jag varit riktigt duktig nu på morgonkvisten, ställde klockan på halv 7, men somnar om, vaknar av världens smäll 5 i ,7 kliver upp och tar en joggingtur, det var riktigt härligt idag hörni. Luften var så god idag på någor vis. Sne behöver jag det just nu, HELP ME

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0